Opt-out

Az Adverticum AdServer által elhelyezett cookie

Az Adverticum hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer számos weboldalon jelenít meg display típusú reklámokat, mely során az Adverticum AdServer cookie-kat és egyéb kliens oldali tárolókat helyez el a számítógépén.

De mi is az a cookie?

A cookie (süti) egy text file, mely különböző random számokat és karaktereket tartalmaz, és ennek a segítségével a rendszer azonosíthatja a böngészőjét, ellenben Önt személyesen nem.

Mire jó a cookie?

A cookie-knak köszönhetően az AdServer szolgáltatás minősége jelentősen javítható, melyből nem csak a hirdetők profitálnak, hanem a felhasználók is. A tárolók használatával az érdeklődésükhöz jobban igazodó, kevésbé tolakodó, releváns reklámok jelennek meg számukra.

A cookie-ban a korábban látott hirdetésekről tárol információt az AdServer. Ennek köszönhetően szabályozni tudja például, hogy egy teljes oldalt betöltő hirdetést csak napi egyszer lásson a felhasználó, vagy ha egy webshopban vásárolt, utána annak a boltnak további akciós ajánlatait reklámozó bannerei jelenjenek meg a felhasználó számára.

FONTOS!

Az Adverticum AdServer személyes adatok gyűjtését és tárolását nem támogatja. Az Adverticum a hirdetéskiszolgálás során gyűjtött anonim adatokat harmadik fél számára nem szolgáltatja ki, a hatályos felhasználási és adatkezelési szabályoknak megfelelően jár el.

Opt-out szándék kifejezése az Adverticum AdServer tárolók kapcsán

Amennyiben nem szeretne AdServer cookie-kat (egyéb tárolókat) kapni a számítógépére, ezek opt-out-olására is lehetősége van. Ehhez kérjük kattintson az alábbi gombra. Ez egy sütit helyez el a böngészőjében, mely alapján tudni fogja a hirdetéskiszolgáló rendszerünk, hogy nem szeretné, ha ilyen típusú információkat gyűjtene Önnel kapcsolatban. Felhívjuk a figyelmét, hogy a sütik törlésével az így beállított cookie tiltás is megszűnik, ezt újra érvényesíteni kell.

Jó tudni!

A cookie-k tiltásával bizonyos Adverticum AdServer hirdetéskiszolgálást szabályozó mechanizmusok nem érvényesülnek Önnél, pl.: kevesebb az érdeklődési körének megfelelő hirdetést fog látni.

Indul Az Év Honlapja pályázat

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat 15 éves pályázata - 'Az Év Honlapja' pályázat - a megszokottól eltérően, most augusztus közepén indul.

Két újabb vezető az IAB Hungarynál

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben. 

A Mediaworks kezébe kerül a Pannon Lapok Társasága

A Gazdasági Versenyhivatal is engedélyezte, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. felvásárolja a Pannon Lapok Társaságát (PLT). Ezt megelőzően már a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is jóváhagyta az ügyletet. 

Jövőre többet költhetünk reklámokra

A GroupM legfrissebb előrejelzései szerint jövőre a marketingköltések mértéke világszerte átlépheti az ezermilliárd dollárt. A reklámokra fordított összegek ezen belül szintén pozitív irányba mozdulnak majd el.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Tévhitek a programmaticról

Mivel a programozott hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a piacon, ezért a piaci szereplők számára is elengedhetetlennek bizonyul, hogy megértsék a működését. A reklámipar jelenleg egy átalakulás közepén áll, melynek a cél

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat