Opt-out

Az Adverticum AdServer által elhelyezett cookie

Az Adverticum hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer számos weboldalon jelenít meg display típusú reklámokat, mely során az Adverticum AdServer cookie-kat és egyéb kliens oldali tárolókat helyez el a számítógépén.

De mi is az a cookie?

A cookie (süti) egy text file, mely különböző random számokat és karaktereket tartalmaz, és ennek a segítségével a rendszer azonosíthatja a böngészőjét, ellenben Önt személyesen nem.

Mire jó a cookie?

A cookie-knak köszönhetően az AdServer szolgáltatás minősége jelentősen javítható, melyből nem csak a hirdetők profitálnak, hanem a felhasználók is. A tárolók használatával az érdeklődésükhöz jobban igazodó, kevésbé tolakodó, releváns reklámok jelennek meg számukra.

A cookie-ban a korábban látott hirdetésekről tárol információt az AdServer. Ennek köszönhetően szabályozni tudja például, hogy egy teljes oldalt betöltő hirdetést csak napi egyszer lásson a felhasználó, vagy ha egy webshopban vásárolt, utána annak a boltnak további akciós ajánlatait reklámozó bannerei jelenjenek meg a felhasználó számára.

FONTOS!

Az Adverticum AdServer személyes adatok gyűjtését és tárolását nem támogatja. Az Adverticum a hirdetéskiszolgálás során gyűjtött anonim adatokat harmadik fél számára nem szolgáltatja ki, a hatályos felhasználási és adatkezelési szabályoknak megfelelően jár el.

Opt-out szándék kifejezése az Adverticum AdServer tárolók kapcsán

Amennyiben nem szeretne AdServer cookie-kat (egyéb tárolókat) kapni a számítógépére, ezek opt-out-olására is lehetősége van. Ehhez kérjük kattintson az alábbi gombra. Ez egy sütit helyez el a böngészőjében, mely alapján tudni fogja a hirdetéskiszolgáló rendszerünk, hogy nem szeretné, ha ilyen típusú információkat gyűjtene Önnel kapcsolatban. Felhívjuk a figyelmét, hogy a sütik törlésével az így beállított cookie tiltás is megszűnik, ezt újra érvényesíteni kell.

Jó tudni!

A cookie-k tiltásával bizonyos Adverticum AdServer hirdetéskiszolgálást szabályozó mechanizmusok nem érvényesülnek Önnél, pl.: kevesebb az érdeklődési körének megfelelő hirdetést fog látni.

Változások a Maquard Média Magyarországnál

Komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább a Maquard media Magyarország.

Öt munkacsoport élére keres vezetőt az IAB

Az IAB április végi taggyűlésén bemutatta, hogy az IAB keretein belül működő munkacsoportokat megújított formában szeretnék működtetni.

Ropogós AdEx Benchmark adatok az IAB-től

Az IAB Europe az Interacton mutatta be a 27 piacot felölelő AdEx Benchmark kutatás számait, mely alapján jelenleg az online reklámköltések szárnyalnak.

Összeolvadtak a Mediaworks érdekeltségébe tartozó cégek

A médiavállalat portfóliójába tartozó több mint 60 termék kiadását mostantól a Mediaworks Hungary Zrt. végzi.

Megállt az okostelefon-eladások növekedése

A meghatározó piaci szereplők között újabb ázsiai cégek tűntek fel, a legtöbb készüléket az első három hónapban is a Samsung értékesítette.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Nincs reklám, nincs tartalom?

Harc a hirdetésblokkolók ellen   Akit idegesítenek a hirdetések, egyszerűen feltelepít egy reklámblokkolót, és „problem solved”. Igen, az üres zóna helyek látványát – melyek fehéren díszelegnek – még túl lehet élni, na de mi a helyzet akkor,

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat