Opt-out

Az Adverticum AdServer által elhelyezett cookie

Az Adverticum hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer számos weboldalon jelenít meg display típusú reklámokat, mely során az Adverticum AdServer cookie-kat és egyéb kliens oldali tárolókat helyez el a számítógépén.

De mi is az a cookie?

A cookie (süti) egy text file, mely különböző random számokat és karaktereket tartalmaz, és ennek a segítségével a rendszer azonosíthatja a böngészőjét, ellenben Önt személyesen nem.

Mire jó a cookie?

A cookie-knak köszönhetően az AdServer szolgáltatás minősége jelentősen javítható, melyből nem csak a hirdetők profitálnak, hanem a felhasználók is. A tárolók használatával az érdeklődésükhöz jobban igazodó, kevésbé tolakodó, releváns reklámok jelennek meg számukra.

A cookie-ban a korábban látott hirdetésekről tárol információt az AdServer. Ennek köszönhetően szabályozni tudja például, hogy egy teljes oldalt betöltő hirdetést csak napi egyszer lásson a felhasználó, vagy ha egy webshopban vásárolt, utána annak a boltnak további akciós ajánlatait reklámozó bannerei jelenjenek meg a felhasználó számára.

FONTOS!

Az Adverticum AdServer személyes adatok gyűjtését és tárolását nem támogatja. Az Adverticum a hirdetéskiszolgálás során gyűjtött anonim adatokat harmadik fél számára nem szolgáltatja ki, a hatályos felhasználási és adatkezelési szabályoknak megfelelően jár el.

Opt-out szándék kifejezése az Adverticum AdServer tárolók kapcsán

Amennyiben nem szeretne AdServer cookie-kat (egyéb tárolókat) kapni a számítógépére, ezek opt-out-olására is lehetősége van. Ehhez kérjük kattintson az alábbi gombra. Ez egy sütit helyez el a böngészőjében, mely alapján tudni fogja a hirdetéskiszolgáló rendszerünk, hogy nem szeretné, ha ilyen típusú információkat gyűjtene Önnel kapcsolatban. Felhívjuk a figyelmét, hogy a sütik törlésével az így beállított cookie tiltás is megszűnik, ezt újra érvényesíteni kell.

Jó tudni!

A cookie-k tiltásával bizonyos Adverticum AdServer hirdetéskiszolgálást szabályozó mechanizmusok nem érvényesülnek Önnél, pl.: kevesebb az érdeklődési körének megfelelő hirdetést fog látni.

5,7 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac

A Magna Global legfrissebb becslései szerint 2010 óta a legnagyobb mértékű növekedés várható a globális reklámpiacon. Akár 5,7%-os bővülés is várható a szegmensben.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Hazánkban az online költések felülmúlták a tévéseket

A CANnual Report a régió reklámpiacait vizsgálta. Összesen 14 országot vettek górcső alá. Hazánk a második helyen áll a sorban.

13,4%-kal bővült az online reklámpiac

Az IAB Europe legújabb jelentése alapján kétszámjegyű volt a növekedés az online reklámpiacon. Az adatok alapján 13,4 százalékkal bővült az európai online reklámköltés.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Egy délutáni marketing – rendezvény szakemberektől szakmabelieknek

A menedzserképző Központ december 1-jén tartja II. Marketing-délutánját. A rendezvényen szó lesz többek között kreatív nemzetközi marketing- és sales újdonságokról, a konkurenciakövetés leállításáról, valamint Facebook remarketingről, Instagram és Snapchat hirdetésekről.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat