Opt-out

Az Adverticum AdServer által elhelyezett cookie

Az Adverticum hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer számos weboldalon jelenít meg display típusú reklámokat, mely során az Adverticum AdServer cookie-kat és egyéb kliens oldali tárolókat helyez el a számítógépén.

De mi is az a cookie?

A cookie (süti) egy text file, mely különböző random számokat és karaktereket tartalmaz, és ennek a segítségével a rendszer azonosíthatja a böngészőjét, ellenben Önt személyesen nem.

Mire jó a cookie?

A cookie-knak köszönhetően az AdServer szolgáltatás minősége jelentősen javítható, melyből nem csak a hirdetők profitálnak, hanem a felhasználók is. A tárolók használatával az érdeklődésükhöz jobban igazodó, kevésbé tolakodó, releváns reklámok jelennek meg számukra.

A cookie-ban a korábban látott hirdetésekről tárol információt az AdServer. Ennek köszönhetően szabályozni tudja például, hogy egy teljes oldalt betöltő hirdetést csak napi egyszer lásson a felhasználó, vagy ha egy webshopban vásárolt, utána annak a boltnak további akciós ajánlatait reklámozó bannerei jelenjenek meg a felhasználó számára.

FONTOS!

Az Adverticum AdServer személyes adatok gyűjtését és tárolását nem támogatja. Az Adverticum a hirdetéskiszolgálás során gyűjtött anonim adatokat harmadik fél számára nem szolgáltatja ki, a hatályos felhasználási és adatkezelési szabályoknak megfelelően jár el.

Opt-out szándék kifejezése az Adverticum AdServer tárolók kapcsán

Amennyiben nem szeretne AdServer cookie-kat (egyéb tárolókat) kapni a számítógépére, ezek opt-out-olására is lehetősége van. Ehhez kérjük kattintson az alábbi gombra. Ez egy sütit helyez el a böngészőjében, mely alapján tudni fogja a hirdetéskiszolgáló rendszerünk, hogy nem szeretné, ha ilyen típusú információkat gyűjtene Önnel kapcsolatban. Felhívjuk a figyelmét, hogy a sütik törlésével az így beállított cookie tiltás is megszűnik, ezt újra érvényesíteni kell.

Jó tudni!

A cookie-k tiltásával bizonyos Adverticum AdServer hirdetéskiszolgálást szabályozó mechanizmusok nem érvényesülnek Önnél, pl.: kevesebb az érdeklődési körének megfelelő hirdetést fog látni.

Az internetes reklámpiacot a távközlési cégek uralták az első fél évben

A Kantar Media reklámköltési adatai szerint az első fél év a gyógyszeriparé volt, azonban az internetes piac legnagyobb büdzséjű reklámozói a távközlési cégek voltak.

Olykor a blokkolók többet lassítanak, mint a hirdetések

Egy friss kutatás szerint olykor a blokkolók többet lassítanak, mint a hirdetések.

Videohirdetésekről szóló kérdőív az IAB-tól

Megjelent az IAB legújabb kérdőíve a digitális videohirdetésekről, melynek apropóját az adta, hogy az elmúlt évben 35,8%-os növekedést tapasztaltak a szegmensben. Most az IAB arra kéri a tartalomszolgáltatókat, hirdetőket, ügynökségeket, hogy osszák meg gondolatainkat, tapasztalataikat.

Növekszik a mobilvideo-fogyasztás

Idén már 23 százalékkal hosszabb időt fognak mobil videófogyasztással tölteni a felhasználók.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

„Tabletmentesen” lehet targetálni, de érdemes?

A táblagépek sok hirdető számára kimaradnak a látómezőből. Akadnak olyanok, akik nem gondolják, hogy ezen a platformon érik el a potenciális célcsoport egy jelentős részét. Ha azonban egy kisebb szegmensként tekintünk rá, akkor vajon mi a helyzet?

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat