PowerHosting

Fájlkiszolgálás gyorsan, biztonságosan és költséghatékonyan!

A megújult szolgáltatás új adminisztrációs felülettel és automatizált fájlfeltöltéssel teszi rugalmassá a kiszolgálás folyamatát. A PowerHosting tökéletes megoldás kreatívok, videobannerek nagyszámú párhuzamos kiszolgálására.

Az Adverticum piacvezető hirdetéskiszolgáló rendszerének szerverei havonta mintegy 16 milliárd hirdetés kiszolgálására alkalmasak, ezért a szerverparkon keresztül gyorsan és biztonságosan juttathat el fájlokat akár többezer számítógépre is egyszerre. 

A felhasználóbarát adminisztrációs felületnek köszönhetően a regisztráció és a szerződéskötés után a rendszer egyszerű és gyors használatot tesz lehetővé.

A szolgáltatás kimondottan előnyös többek között ügynökségek és hirdetők számára, ha egy kampány során nagyméretű illetve videohirdetéseket szeretnének eljuttatni több ezer felhasználó számára egy időben, de ennek hardverigénye nem biztosított.

Főbb paraméterek:

  • Kedvező ár
  • Nagy sávszélesség
  • Többezer kliens kiszolgálása egyszerre
  • 99,5 százalékos rendelkezésre állás (nem kell attól tartania, hogy a kívánt kreatívok, fájlok technikai okok miatt nem elérhetők)
  • Automatizált fájlfeltöltés: lehetőséget biztosítunk a felhasználók számára, hogy egy webes interface-en keresztül, automatizált fájlfelöltést tudjon megvalósítani, ha például automatikusan szeretné változtatni a fájl tartalmát
  • magyar és angol nyelvű support

Igényelje szolgáltatásunkat a PowerHosting weboldalon keresztül regisztrációval vagy a powerhosting@adverticum.com címen.

Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészítette az első magyar programmatic kisokost.

Tovább növekszik idén a globális reklámpiac

Az IHS Markit előrejelzései szerint 2017-ben további gyarapodás várható a globális reklámpiacon. A 2016-os év is pozitív mutatókkal kecsegtet, és a becslések szerint ez folytatódik idén is.

Erős növekedésben a hazai digitális reklámpiac

A harmadik negyedévben is jelentős, 14,8%-os bővülést mutat a hazai digitális reklámpiaci index, a NORI.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat