Adverticum AdServer

Az Adverticum AdServer egy független hirdetéskiszolgáló rendszer, mely segít a hirdetési felületek menedzselésében, az eredmények elemzésében és a hirdetési bevételek maximalizálásában.

Az Adverticum Adserver egy komplex, de egyszerűen használható költséghatékony adszerver megoldás, ami minimalizálja a kampány menedzselésével járó teendőket, de maximalizálja az azokból származó bevételeket.

Közel 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező, Magyarország piacvezető AdServere, havonta 16 milliárd hirdetést szolgál ki mintegy ötmillió internetező számítógépére Magyarországon, Szlovákiában, Szerbiában és Horvátországban.

Növelje hirdetései hatékonyságát és maximalizálja bevételeit az Adverticum AdServerrel!

 

Főbb paraméterek:

  • Nincs alapdíj, volumen alapú elszámolás
  • Online adminisztrációs felület, nincs szükség szoftvercsomag telepítésére
  • Webes, mobil és video kampányok menedzselése egyazon kezelőfelületen
  • A rendelkezésre álló hirdetési felületek monitorozása és menedzselése
  • 99,5 %-os rendelkezésre állás
  • Real time statisztikák és kampányoptimalizálás
  • 0-24 magyar és angol nyelvű terméktámogatás

Pontos és változatos célzás:

  • GeoIP célzás
  • Adatbázis alapú célzás
  • Lokáció alapú célzás (applikációkban)
  • Mobil platformokra célzás
  • Konverziókövetés
  • M.O.R.E. (Marketing Optimization by Reactions of End-users)- retargeting, cross-browser user tracking

Kreatív formátumok:

  • IAB Standard display típusok
  • IAB Rising Stars Branding Unit
  • Testre szabható, egyedi fejlesztésű displayek

Statisztika, kampányriport:

  • Valós idejű statisztikák
  • Teljes körű kampányjelentés
  • Keresztlátogatottság a kampányriportban

Bővebb információ, árajánlatkérés:
ertekesites@adverticum.com

5,7 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac

A Magna Global legfrissebb becslései szerint 2010 óta a legnagyobb mértékű növekedés várható a globális reklámpiacon. Akár 5,7%-os bővülés is várható a szegmensben.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Hazánkban az online költések felülmúlták a tévéseket

A CANnual Report a régió reklámpiacait vizsgálta. Összesen 14 országot vettek górcső alá. Hazánk a második helyen áll a sorban.

13,4%-kal bővült az online reklámpiac

Az IAB Europe legújabb jelentése alapján kétszámjegyű volt a növekedés az online reklámpiacon. Az adatok alapján 13,4 százalékkal bővült az európai online reklámköltés.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Egy délutáni marketing – rendezvény szakemberektől szakmabelieknek

A menedzserképző Központ december 1-jén tartja II. Marketing-délutánját. A rendezvényen szó lesz többek között kreatív nemzetközi marketing- és sales újdonságokról, a konkurenciakövetés leállításáról, valamint Facebook remarketingről, Instagram és Snapchat hirdetésekről.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Széchényi 2020

Mobilmozgás projekt véget ért.

 

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat