Adverticum AdServer Online hirdetéskiszolgáló alkalmazás tartalomszolgáltatóknak

Tartalomszolgáltatók — akik saját weboldaluk reklámfelületeit értékesítik, és menedzselik a hirdetők, ügynökségek felől érkező kampányokat — számára különösen hasznosak az AdServer változatos targetálási lehetőségei csakúgy, mint az egyedi látogatók által bejárt útvonalak követhetősége a kreatívra való kattintástól akár az online vásárlást igazoló „Köszönjük megrendelését!” oldalig. Az AdServer összekapcsolható bármilyen felhasználói adatbázissal, így a weboldal látogatói személyre szabott reklámokat láthatnak.

A tartalomszolgáltatói Adverticum AdServer előnyei:

  • Tartalom alapú célzás
  • URL címében való célzás
  • A nap órái szerinti szűkítés
  • Zóna kategóriák kialakítása
  • Egyedi kreatívsablonok létrehozása
  • Képes ajánló (kép+szöveg)
  • Megbízható és részletes statisztikás a hirdetőknek valós időben, vonzóbb üzleti ajánlat hirdetőknek
  • Egy kampányon belül több kreatív hatékonyságának összehasonlítása
  • E-mail értesítések a kampányok alakulásáról
  • 99,5%-os rendelkezésre állás
  • Magyar nyelvű, 0-24 órás support
  • Folyamatosan bővülő felhasználói kézikönyv

Bővebb információ, ajánlatkérés:
ertekesites@adverticum.com

Tovább növekszik idén a globális reklámpiac

Az IHS Markit előrejelzései szerint 2017-ben további gyarapodás várható a globális reklámpiacon. A 2016-os év is pozitív mutatókkal kecsegtet, és a becslések szerint ez folytatódik idén is.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat