Adverticum is looking for a talented and dynamic

JUNIOR BUSINESS DEVELOPMENT SPECIALIST

who could lead our international expansion, especially within the CEE region: Serbia, Romania, Slovakia, Croatia, etc.

 

As a member of our team you will be the one who takes the necessary steps to bring the company’s success abroad. It includes getting new clients, attending conferences and trade shows, giving presentations and building strategic partnerships. It is important for us that our new colleague has strategic thinking and sales approach to increase Adverticum‘s market share both in Hungary and abroad.

Your tasks will include:

  • Maintaining sales channels and pipelines
  • Attend industry events and occassionaly perform presentations, participate in workshops, etc
  • Preparation of sales materials and presentations
  • Creation of weekly and monthly reports
  • Drafting eDM mails
  • Communication with clients
  • Researching new markets
  • Establishing new relationships and partnerships

You are our next colleague if this description fits you

  • You speak native/fluent Hungarian and fluent English
  • You have sales attitude
  • Minimum BA/BSc degree
  • Goal-driven mindset
  • You are independent, precise and creative
  • Outstanding communication, presentation and negotiation skills
  • Great organizational skills
  • Flexibility

These are the welcome advantages:

  • + 1 additional CEE language (Serbian, Croatian, Romanian, Slovakian)
  • Sales and business development experiences
  • AdServer knowledge

What we offer

  • Competitive compensation package
  • Stability
  • Long term career opportunities
  • A role with proper responsibilities with interesting challenges
  • Flexible working hours and inspirative environment
  • Youthful team 

Place:

Budapest, XI. district

How to apply?

Apply for this job via jobs@adverticum.com e-mail address by sending your CV and salary expectations.

Tovább növekszik idén a globális reklámpiac

Az IHS Markit előrejelzései szerint 2017-ben további gyarapodás várható a globális reklámpiacon. A 2016-os év is pozitív mutatókkal kecsegtet, és a becslések szerint ez folytatódik idén is.

Új mobilos hirdetési ajánlásokat tett közzé az IAB Hungary

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.

Kiderült, milyen a hazai programmatic piac

Az FMG R&D az IAB Hungary megbízásából térképezte fel a hazai programmatic piacot. A magyar IAB saját programmatic kurzusán ismertette a legfőbb megállapításokat, illetve blogján is közzétette az eredményeket.

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

Személyre szabott hirdetésekkel a blokkerek ellen

Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem. Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán

Tovább ...

Weboldalunkat úgy készítettük el, hogy automatikusan a megjelenítő eszköznek megfelelő tartalmat mutassa. Amennyiben ezt meg kívánja változtatni, és készülékének jellegétől függetlenül mindig egy konkrét verziót látni, válasszon a következő listából: Teljes változat   ·   Tablet változat   ·   Mobil változat   ·   Automatikusan felismert változat