Véglegesítette hirdetési portfólióját az IAB

2017.07.21.
 
Adverticum Zrt.

Az IAB véglegesítette új hirdetési sztenderdjeit. Fontos változás, hogy elszakadtak attól a koncepciótól, hogy fix méretekben és különféle formátumokban gondolkodnak, helyette mindegyikhez minimum és maximum méretet adtak meg, amely a többképernyős és a reszponzív hirdetések irányába mutat.

A cél, hogy kevésbé zavaró hirdetések legyenek, mindezt pedig a LEAN koncepció mentén alakították ki. A program lényege, hogy új, kreatív standardokat vezetnek be, melyek sokkal kevesebb erőforrást igényelnek, így az oldalak leterheltségére sincsenek jelentős hatással.  Emellett pedig az interaktivitás is ésszerű keretek között maradnak, nem zavarva ezzel a fogyasztói élményt.

A megújult portfólió a HTML5 technológiára épül, valamint útmutatóval is szolgál az új, digitális tartalomélményhez, mint például a virtuális valóság, közösségi média, mobil videó stb.

Az új portfólió itt érhető el.

Forrás: iab.com